28.7.17

זה בשביל האורחים...

ספר האורחים הזה נמסר כבר לפני שנה וחצי, אבל איכשהו לא זכה עד עכשיו להתייחסות בבלוג, אז הנה - גם זמנו הגיע.
הספר הוכן לאחייני היקר, ניר, ולזוגתו היקרה לא פחות, מורן, לרגל מסיבת קדם-חתונה, שנערכה בארץ. החתונה עצמה נערכה כמה חודשים אחר כך בניו יורק, וכיוון שרוב האורחים היו רק באחד משני האירועים, הרעיון היה שיהיה בספר מספיק מקום כדי שגם אלה וגם אלה יוכלו לכתוב בו כמה מילות ברכה לזוג הבאמת מקסים הזה (נכון, אני משוחדת... ונכון, הם באמת זוג מקסים!). הנחתי, אגב, שרוב האורחים יחתמו באנגלית,  ולכן העיצוב מבוסס על כתיבה משמאל לימין.
באלבום שולבו בסך הכל שלוש תמונות (כן, 3...) וכל שאר הדפים נועדו לברכות. כיוון שצילמתי אותו אחרי האירוע, התמונות מתמקדות בדפים שבהם איש לא כתב, אבל בסך הכל יש בספר האורחים הזה 13 דפים, מתוכם 10 דפים דו צדדיים לכתיבת ברכות, כלומר 20 עמודים המכילים מקום ל-50 ברכות.

האלבום הוא בגודל 20X20 וכל הדפים בו הם של חברה לא כל כך מוכרת בארץ בשם Momenta. לטעמי, לא רק שהדפים יפהפיים, אלא שאלה הדפים באיכות הגבוהה ביותר שבה נתקלתי אי פעם - הם עבים מאוד, עם טקסטורה של קנווס ומאוד נעים לעבוד אתם.
כיוון שמורן היא מוזיקאית וניר פיזיקאי, שילבתי באלבום שני אלמנטים עיקריים - תווי נגינה וגלגלי שיניים, כמו גם פרחים (שאת חלקם חתכתי פעם מקולקציה אחרת, לא זוכרת איזו) וסווירלים. קשת הצבעים היא בעיקר תכלת/אפור עם מעט נגיעות של בז'. מעבר לדפים מהקולקציה ודפים לבנים חלקים, השתמשתי רק בוואשי טייפ בשער ובשלוש מדבקות טקסט בעמודי התמונות. כל שאר הקישוטים הם חיתוכים ופינצ'וצ'ים מאותה קולקציה. מישהו אמר מינימליזם?
אני לא אלאה אתכן בכל הדפים, אבל תוכלו לראות כאן מגוון מייצג של דפי הברכות (שטחים בגדלים שונים, לקצרנים ולמאריכים) וכמה תקריבים.
הכריכה נוצרה כמובן מאפס, והכל נכרך בביינד איט אול האהוב עלי.
ורק כדי שתדעו שהאורחים באמת כתבו באלבום, הנה דוגמה מייצגת אחת:
אז באיחור, אבל מכל הלב - מזל טוב, יקרים שלי! ובקרוב, אתם יודעים, עוד משהו שהוכן עבורכם יככב כאן, אבל בואו נשאיר את הקוראות במתח...

20 תגובות:

  1. מהמם. ממש בטוב טעם.
    דרך אגב, איזו ספירלה זו ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אורנה. אני מוכרחה להודות שאני לא זוכרת, אבל נדמה לי שזה אנטיק סילבר בגודל 3/4.

      מחק
  2. לגבי הספירלה, כשכורכים לי עבודות, הספירלה אחרת ולא יפה. ואצלך מיוחדת. את כורכת לבד ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, יש לי מכשיר שנקרא Bind-it-all, שקונים לו ספירלות מתאימות וכורכים אתו בבית. בנוסף יש מכשיר מקביל, של חברה אחרת בשם Cinch - הספירלות של שתי החברות הן באותו סטנדרט (מבחינת מרווחים בין החורים) ככה שהן מתאימות לשני המכשירים. לא ניסיתי את הסינץ', אבל הוא יותר חדש ויותר טרנדי. אין לי מושג אם הוא גם טוב יותר, אבל אני מרוצה מאוד מהביינד איט אול. אם תשוטטי בבלוגף תראי אלבומים נוספים שעשיתי אתו, ועקרונית אפשר להשתמש בו לעוד פריטים ובעוד צורות. את מוזמנת לכתוב לי במייל או בפייסבוק אם יש לך עוד שאלות.

      מחק
  3. אוהבת מאוד את המינימליזם הזה והקו הנקי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ענת. שמחה לשמוע!

      מחק
  4. מושית1030.7.17

    אלבום עדין, נפלא וכל כך תואם את המטרה, לשמה נעשה. אוהבת מאד את סגנון העבודה הנקי שלך. היתה לי שאלה לגבי ה- בינד איט אול אבל ראיתי שהתייחסת כבר למעלה. תודה גם ממני על התשובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שהתשובה עזרה גם לך! בכל מקרה תודה על המחמאות ואם יש לך עוד שאלות, את יודעת, אני כאן... :)

      מחק
  5. מקסים תמי! אני אוהבת את המינימליזם ואת הקו הנקי הזה.. הצבעים משגעים! מזל טוב לזוג.. מחכה לראות מה עוד הכנת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מיכלי! גם הפרויקט השני לזוג הצעיר יועלה לפה, אבל תצטרכי "להתמודד" בדרך עם עוד כמה שמחכים בתור... ;)

      מחק
  6. מקסים!
    איזה כייף שהכנת לו רואים את ההשקעה והאהבה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זהבית! זה באמת נעשה באהבה...

      מחק
  7. משגע!! כל כל מושקע (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יעל! כמה מקסים מצדך!

      מחק
  8. תמיייייייי.... זה פשוט מושלם!!!!,, אהבתי את המסגרות הריקות עם הזמנה לכתיבה,, ואת העיצוב הסולידי ואלגנטי יפיפיפיפיפיפיפיה של העיצוב כולו... כל כך יפהההההההההההה.. אהבתי מאוד!
    המשך יום נהדר :-)
    צילה:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. צילה, תודה! כל כך כיף לקרוא את התגובה שלך! שיהיה לך סופ"ש מקסים!

      מחק
  9. מקסים!!רעיון נהדר וביצוע מדהים!
    יכולה לומר שבניו יורק התמלא הספר בברכות עד אפס מקום. מזכרת לחיים:) באהבה מיקה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מיקה <3 אני באמת צריכה לבקש מניר לשלוח לי כמה תמונות של הברכות שנוספו בניו יורק. בכל מקרה, שמחה שאהבת והכי כיף שזה באמת שימש אותם גם בחתונה. נשיקות.

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!