20.7.17

בסימן קריאה, שוב

בקבוצה הסגורה "מקום קטן בלב היצירה" נערכה בחודש שעבר החלפת ספרים בנושא קיץ, והפעם הזדמן לי לשלוח אותה אל אסנת המוכשרת. ההחלפה הייתה צריכה לכלול בנוסף לספר ולכרטיס ברכה ו/או סימניה, גם מתנה קטנה. חשבתי לעצמי שמישהי יצירתית כל כך תיהנה יותר מחומרי גלם מאשר מעבודת יד, שלא בהכרח תקלע לטעמה ולצורכיה, ולכן נשאר לי להשוויץ רק עם הכרטיס שהכנתי...
אז הנה הוא:
הגברת המדוגמת על הכרטיס היא חלק מהדף היפהפה של חברת Glitz (קולקציית Cashmere Dame), והיא נראתה לי סופר מתאימה להחלפה קיצית. החיתוכים למעלה ולמטה הוכנו מדף אחר מאותה קולקציה, ובנוסף השתמשתי בחותמת הנפלאה של קסם שימושי ובנקודות מבריקות. כל חלקי הכרטיס נוקדו מסביב והכל הודבק על נייר קראפט.
הנה עוד כמה זוויות והצצה למעטפה ולחלקו הפנימי של הכרטיס:


כאמור, הכרטיס צורף לספר ( מה עושים עם רעיון? של קובי ימאדה), סטאק 6X6 של WRMK ומארז של קישוטים שקופים של PinkFresh, שניהם בצבעים קיציים למהדרין. אני מקווה שקלעתי לטעמה של אסנת לפחות בחלק מפריטי ההחלפה.

13 תגובות:

  1. קלעת לגמרי! תודה רבה על החלפה נהדרת. קיץ קריר...

    השבמחק
    תשובות
    1. כל כך שמחתי לשמוע, באמת!

      מחק
  2. כרטיס מקסים, מאוד פיפטיז, אהבתי (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שולמית, פיפטיז איט איז!

      מחק
  3. עדין ויפה, נהנתי לקרוא את הפירוט ות ההרכב של הכרטיס.

    השבמחק
  4. עדין ומקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יפעת, כיף לשמוע!

      מחק
  5. כרטיס יפה! עדין ומורכב כאחד.. קיץ נעים שיהיה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודק, מיכלי, כל כך שמחה תמיד לקרוא את התגובות שלך!

      מחק
  6. מקסים ,מקסים עם ניחוח של פעם:-)....מיקה

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!