26.4.17

סימנים של אהבה (1)

החלפת ספר וסימניה בקבוצת היצירה מקום קטן בלב ליצירה הייתה בדיוק מה שהייתי צריכה כדי לחזור ליצור ולחזור לכתוב פה בבלוג. ואם כבר לחזור - אז בגדול. טוב, בבינוני - הלכתי על שתי החלפות במכה אחת, כלומר ביקשתי לשלוח החלפה לשתי משתתפות (ומן הסתם גם קיבלתי שתי החלפות... תחמנית שכמותי 😉). מה שאומר, מבחינתכן, שתי רשומות - אחת לכל סימניה.
הסימנייה הראשונה נוצרה עבור מרב הרמן, שלא היכרתי קודם ולא היה לי שמץ של מושג מה היא תאהב - הן מבחינת ספר והן מבחינת סגנון עיצובי. אז הלכתי על משהו בשביל הכיף שלי - סימנייה מסטאק של חברת APLI, שקיבלתי כבר די מזמן מזהבית שקד ורק חיכיתי להזדמנות לשחק בו, וכרטיס מאותו סטאק.
APLI, אגב, היא חברה ספרדית - השנייה בזמן האחרון שיוצא לי לעבוד עם חומרים שלה - ואני ממליצה מכל הלב: הקו עכשווי ונקי מאוד, ואיכות הניירות יוצאת דופן. הסטאק שעבדתי איתו (ועוד יסופר עליו בפוסט נפרד, בעקבות עבודה אחרת שהכנתי ממנו... כן, זה טיזינג מה שאני עושה פה...) נקרא Rosso והוא מורכב מ-24 דפים דו צדדיים בגוונים שונים של אדום. אהבתי מאוד את גווני הביניים המעניינים, ובעיקר, כאמור, את הנייר עצמו ואת איכות ההדפסה.
אבל נחזור לעניין שלשמו התכנסנו כאן, הסימנייה.
הבסיס הוא קארדסטוק שחור עם טקסטורה (מבית מקס סטוק. כן, גם אני חוטאת בזה. כשמדובר בעבודות שלא משלבות תמונות, ולא דורשות נייר נטול חומציות, הקארדסטוק הזה מעולה). עליו הדבקתי מצד אחד שתי שכבות של הנייר של APLI - שכבה מדוגמת, שהזמינה חיתוך משונן בהתאם, ומעליה שכבה חלקה עם החתמה של חותמת של קסם שימושי, שרק חיכתה להזדמנות הזו. הוספתי כמה נקודות מבריקות, סרט בקשירה כפולה ו... Voila!
הגב, כן, דווקא הגב, הוא מורכב יותר, ונוצר באמצעות "אריגה" של הנייר, טכניקה שנתקלתי בה לא מזמן ושמחתי לנסות אותה. מה שכן, כמו שאולי אפשר לראות, יש מקום לשיפור...
לסימניה צירפתי כרטיס שנוצר עם לוח המעטפות של WRMK.
ככה הוא נראה סגור, עם האות M, כדי שמרב תדע שזה באמת בשבילה... 😉
וככה הוא נראה במפנים, עם אלמנט דמוי ספר פתוח:
כיוון שממש אהבתי את הכרטיס הזה, ואת משחקי הדוגמאות שהסטאק של APLI אפשר לי, לא חסכתי הפעם בתמונות. הכנתי לכן גם קולאז' עם עוד כמה הצצות.
לסיום, תמונה של כל פריטי ההחלפה יחד. ותאמינו או לא - ההתאמה לצבע הספר הייתה מקרית לגמרי, ואין פה שום משחק של פוטושופ... רק כשבחרתי את שני הספרים להחלפה, וניגשתי לבחור איזה ספר אשלח למי, גיליתי שהסימנייה והכרטיס פשוט נראים כאילו נוצרו לספר הזה - אז בחרתי בו עבור מרב.  מקווה שהיא תיהנה ממנו - ומהפריטים הנלווים.
אגב, יש סיכוי שאכין עוד כרטיסים כאלה, כיוון שמאוד אהבתי את התוצאה. אם אתן רוצות הדרכה מצולמת - רק תגידו... 😉.

24 תגובות:

  1. החלפה מקסימה בצבעים כלבבי
    אהבתי מאוד כייף למרב!!
    שמחה שאהבת את הסטאק יש אותו גם בכחול (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זהבית -על המחמאות ועל האמון <3

      מחק
  2. ההחלפה מקסימה.. הרעיון מקסים.. ובחירת הדפים נהדרת! אוהבת מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מיכל, חשבתי שזה יהיה לטעמך (הטוב!) ;)

      מחק
  3. החלפה מושקעת ומקסימה. ברור שרוצות הדרכה...

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, לילך. ייקח כמה ימים - ותהיה! תודה שביקרת וטרחת להגיב :)

      מחק
  4. הגב מאוד מעניין, גורם לעצור ולהתבונן הייטב בתוצר.
    כרטיס חמוד עם פתיחה לא שגרתית, החלפה נהדרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, רינת :) התלבטתי מה לבחור כגב ומה כחלק קדמי. חושבת שהיה עדיף הפוך?

      מחק
  5. איזה כיף לקבלת ההחלפה!
    אשמח לצילום של ההדרכה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי, אכין כזו בשמחה!

      מחק
  6. ברור שמי שקיבלה את ההחלפה ממך הרוויחה בענק. מושקע לפרטים ומיוחד .
    אשמח להדרכה מצולמת ❤️ בתיוש

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, בתיה, אכין כזו :)

      מחק
  7. מושית1026.4.17

    החלפה נהדרת, הצבעים יפייפיים ומי שקבלה - זכתה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מושית! לשמחתי, גם היא חושבת ככה...

      מחק
  8. החלפה מקסימה, ובוודאי שאשמח להדרכה!

    השבמחק
  9. very nice, Cookit!
    Surely, I like the red
    and the work is beautiful as always!

    השבמחק
    תשובות
    1. Hi sis! Great to see you here. Thanks for the nice words <3

      מחק
  10. ההחלפה שווה ביותר . הכי אהבתי את האריגה. לפני כשנה התחלתי להתעסק עם הטכניקה הזו. התוצאות לא יצאו לי משהו, יותר מדי התעסקות אז זנחתי. עשית לי חשק לחשוב עליה עוד הפעם. תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, צילה (אני מקווה שאני לא מתבלבלת...). כמו שכתבתי לך בפייס - אשמח לראות מה תכיני עם הטכניקה הזו!

      מחק
  11. הדרכה, ברור!
    אהבתי מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי תמר! (פעם ראשונה שאני נתקלת בשם משפחה כזה... מעניין אם המשמעות היא מה שאני חושבת שהיא...) ברוכה הבאה לבלוג - ובשמחה אעלה הדרכה.

      מחק
  12. מירב הרמן28.4.17

    תמי היקרה, תודה גדולה, הכל קלע בול לטעמי, החיוך התרחב כשראיתי שעל הכרטיס יש את האות הראשונה של שמי, והסימניה - טוב אז אגלה את האמת, מהרגע שהגיעה - אני עוצרת שוב ושוב למשש וללטף, מקסים וכשאת כותבת ש"יש מקום לשיפור" זה את רואה - אני ממש לא הרגשתי, ובחירת הספר - אז אני כבר עמוק בסיפור, שוב תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. התגובה שהכי חיכיתי לה בפוסט הזה - והיה שווה לחכות! תודה, מירב, על המילים החמות. שמחה כל כך שקלעתי לטעמך! תיהני :)

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!