26.6.16

קפה זריז ודי...

אחרי כל הפוסטים האחרונים על תהליכי יצירה מורכבים ומייגעים משהו, הגיע הזמן גם לקצת אופטימיות. או במילה אחת, אחרת: סקיצה.
אין בשבילי משהו שמפעיל את מיצי היצירה יותר מסקיצה טובה, בסיסית, קלאסית. אולי בגלל שבסופו של דבר, בבסיסו של דבר, אני - קשה לי אפילו להגיד את זה, שלא לדבר על להודות שחור על גבי בלוג - מרובעת ותבניתית. גם כשאני ניגשת לאלבום של 30 דפים, ברגע שהחלטתי איך ייראו העמודים מבחינת מבנה - הכל רץ. כן, זה אפילו מקל את תהליך בחירת הדפים (שהוא, כמו שכבר "רמזתי" בפוסטים האחרונים, תהליך סיזיפי ואינסופי עבורי), כי מבט אחד בסקיצה ואני לפחות יודעת איפה יבואו דפים חלקים ואיפה מדוגמים. זה מסדר לי את הראש, בקיצור.
ולכן, כמו שאומרים בספרי ילדים, מה רבה הייתה שמחתי כשראיתי שהאתגר הפעם ב-Scrappy Hands הוא אתגר סקיצה. ישר לקחתי כוס קפה וישבתי לנוח... וישר יצא הכרטיס הזה:
אין כאן יותר מדי התחכמויות.
מה כן יש?
בסיס של נייר מדוגם (שארית של אריזה של חומרי יצירה)
משמאל 3 שכבות של שאריות ניירות מדוגמים, כשעל העליון חותמת מסט חדש שקניתי לא מזמן מ-Simaon Says Stamp, ושעונה כשקוראים לו Choose Happy.
מימין: 3 החתמות של ספל קפה מאותו סט מקסים. וקו ביד חופשית סביב כל אחת מהן.
יש כאן קצת דיו דיסטרס, קצת קשקוש בטוש אדום ואפילו קצת מריחות של ג'לטו'ס - וזהו.
אה ויש כאן כרטיס שמתוכנן למישהי שקוראת את הבלוג הזה, אז אני לא אספר למי, כי לא שלחתי אותו עדיין...
וזו הסקיצה שעל פיה הוא הוכן:
כמו שאפשר לראות שמרתי עליה די באדיקות, רק עיוותתי את הפרופורציות. בכל מקרה זו דוגמה לסקיצה כלבבי: קלאסית, לא מתחכמת יתר על המידה, לא מכתיבה אם ואיפה תהיה הכותרת. בסיס טוב לזרום איתו.
הנה עוד תמונה של הכרטיס, למרות שאין בה שום שינוי משמעותי:
רוצות לראות מה עשו חברותיי לצוות בהשראת הסקיצה הזו? כדאי לכן לבקר בבלוגים שלהן:
שולי
אסנת (שגם העלתה השבוע הדרכה נהדרת למיני אלבום)
ציקוש

 עכשיו יש לכן המון מקורות השראה. תציצו שוב בסקיצה - לכו על זה. מבטיחה לכן שתיהנו!

Challenges
Anything Goes @ Simon Says Stamp (using their stamp set, how can I resist?!?)
Anything goes @ Scrapbook Stamp Society

28 תגובות:

  1. פשוט נקי ויפה, ומעורר צורך בקפה (למרות שכבר שתיתי אחד הבוקר).
    אהבתי את משחק הגוונים החומים שמכניס לאווירת הקפה, הייתי מכניסה גם עוגייה (-:
    וכמובן שאת מוזמנת לקפה אם זה משמח אותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק. אנחנו באמת צריכות להיפגש כבר! שתי דחייניות...

      מחק
  2. מושית1026.6.16

    פשוט ומקסים כאחד. תוספת המסגרות ביד חופשית, מוסיפה מאד לכרטיס

    השבמחק
  3. מקסים תמי!! עושה חשק לקפה...וליצירה...אהבתי את הפרשנות הנקייה והבלתי מתחכמת שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אלה. כיף לשמוע שאהבת!

      מחק
  4. תמי אהבתי מאד את הקו שלך את ההצמדות לסקיצה
    הצבעים לטעמי יצא מקסים

    השבמחק
  5. הכרטיס, כמה פשוט, ככה יפה, עם טעם של קפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. נעמונת... התחלת לחרוז... תודה מותק!

      מחק
  6. בא לי כוס קפה! כרטיס נהדר בפשטותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. יאללה, תבואי :) תודה, אורית!

      מחק
  7. הכרטיס משובב לב!!
    אני חייבת לציין שהחותמת {האמרה} כל כך מתאימה לך, הומוריסטית כמוך וקלילה ממש.
    אני תמיד בעד סקיצות, מרגיע אותי לגמרי והתרגום שלך נפלא שבעתיים!!!
    חיבוק יקירה, גם לנו מגיעה רגיעה עם קפה.... SOON MY DEAR....

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מגיעה לנו! עם עוגה ליד!

      מחק
  8. coffee is NOT my cup of tea
    ובכל זאת- כרטיס חמוד ומלא הומור!

    השבמחק
    תשובות
    1. :) :) :) נדמה לי שגם תה היא לא כוס התה שלך, נכון?

      מחק
  9. אורית פורת27.6.16

    כרטיס מקסים !! אני מאוד אוהבת את הגוון שבחרת ובאמת עושה חשק לקפה טוב..

    השבמחק
  10. אהבתי! והסכמתי עם הטקסט...
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אה? נראה לי שכינסתי כאן את כל מכורות הקפה... תודה חמודל'ה!

      מחק
  11. אחד המקוריים!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת?!? לא נראה לי.... אבל תודה שבכלל חשבת ככה... <3

      מחק
  12. Truly AWESOME! Your design and thoughts conveyed perfectly in this coffee card! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge! Well done! !

    השבמחק
  13. הסקיצה נהדרת! הכרטיס מקסים.. האמירה אדירה! נו.. מה צריך יותר מזה?! מוכשרת שכמוך.

    השבמחק
  14. great and fabulous card.

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Good Luck and hope to see you again

    Greetings Karin DT Coördinator

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!