12.7.15

מהר מהר לפני שייגמר

כרטיס ברכה ליום הולדת בהשראת האתגר החדש שלנו, ב-Scrappy hands, שעוסק הפעם בשעונים - ובסוף יש גם שאלה חשובה. כלומר חשובה לי...
על רקע כרטיס קראפט בסיסי (מהקנייה ב-13Art), החתמתי בסטאזון לבן חותמת של המפטון ארט שמאוד משעשעת אותי, הוספתי שעון מסדרת ה-Sheers של Maya Road, שקניתי לפני המון שנים (רואים? רואים איך השחלתי את מוטיב הזמן גם כאן?!? חחח...). עליו הדבקתי מרכז פרח, של Prima אני חושבת, וסיימתי עם קו מקווקו מסביב.
כמו שמרמזת הכותרת, אני ממש קצרה בזמן כרגע (...), אז הנה עוד כמה תמונות - ואני עפה... Time flies, אתם יודעים... ;)
אה, עוד שני דברים: קודם כל לכרטיס הזה, כמו לכל כדור, יש כתובת והיא תצטרך לחכות, כי היומולדת של בעלת הכתובת רק עוד חודשיים... שנית, שאלה שהעסיקה אותי תוך כדי עבודה: הכרטיס הזה מדבר על וינטג' ועושה שימוש באלמנטים וינטג'יים (השעון עם הספרות הרומיות, מרכז הפרח המקוצ'קץ', החותמת המהוהה), אבל הקו הכללי שלו נקי ועכשווי - שמתם לזה לב? מה חשבתם בעניין? אשמח אם תספרו לי.
***
טוב, לא יכולתי שלא.. שדרגתי: הוספתי תחרה ואני מתלבטת לגבי שרשרת פנינים. תמונות מעודכנות - מחר.

10 תגובות:

  1. מושית1012.7.15

    כרטיס מדליק!!. וינטאג'י מאד, למרות שאינו עמוס. השעון נפלא!. שילוב נהדר בין ישן לחדש והחותמת הומוריסטית ו"מנחמת". אהבתי מאד מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מושית! איזו תגובה משמחת!

      מחק
  2. גדול!
    אני, שלא חובבת וינטאג' (אלמנטים... לא בני אדם...) אבל אוהבת את הקו הנקי והעדין אהבתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ענת! איזה יופי לשמוע!

      מחק
  3. הכיתוב משעשע מאד והעיצוב קלאסי וטבעי, בדיוק לטעמי!
    כיף איתך :)

    השבמחק
  4. הכיתוב בחותמת., מצחיק ומעורר השראה בעצמו. כרגיל הסגנון הנקי שלך והתחכום שעובר כחוט השני בכל יצירותייך.
    נפלא.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, נעמונת. איזו מחמאה נהדרת!

      מחק
  5. כמו כל עבודה אצלך, את מאוד שנונה הן בעיצוב, הן בשילוב אלמנטים והתאמה מושלמת של הכל - חותמת שכל כך מתאים לך למצוא ולקנות! לגמרי המראה הנקי....
    אני אוהבת.... מחכה לראות את תוספת התחרה
    נשיקה

    השבמחק
  6. העיצוב נקי וקלאסי עם רמיזה לוינטאג' לטעמי. מאוד יפה בעיני! והכיתוב מקסים..

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!