28.6.15

חיית מסיבות

שתי חותמות חדשות שהגיעו השבוע בדואר מ-Blitsy משתלבות לי נהדר בכרטיס ברכה שהכנתי לאחד האחיינים שלי... אני לא מגלה איזה... הוא ושאר האחיינים שלי לא קוראים את הבלוג הזה, ספק אם הם מציצים בדף הפייסבוק שלי, אבל האמהות של כל השישה, אחיותיי היקרות, דווקא כן מתעדכנות, ואני יכולה לראות אותן חושבות עכשיו "למי היא הכינה את זה?!?!? אין אף יומולדת בסביבה ומי בעצם האחיין הפייבוריט שלה...? הבן שלי! ברור שהבן שלי!"... המחשבה הזו משעשעת אותי, אז אני לא מגלה... בינתיים.

מה שאני כן יכולה לגלות הם הדברים הבאים:
1. הכרטיס הוכן עבור אתגר החיות בבלוג האתגרים שלנו, Scrappy Hands.
2. נעשה בו שימוש בניירות בסיס ומעטפות שהזמנתי מאתר קניות פולני שהתוודעתי אליו רק לאחרונה.
3. בנוסף לחותמות הטקסט (האחת של חברת Woodware והשנייה של Hot off the press) השתמשתי בחותמת ישנה ואהובה מבית House Mouse ובוואשי טייפ דק עם דוגמה מתחלפת מבית MT, שבחרתי מתוכו את הקטעים שהתאימו לי (כאן אפשר לראות אותו).
4. לצילום הכרטיס השתמשתי בעוד אחד מהרקעים היפהפיים של יעל יניב.
5. שימו לב שאנחנו מרחיבות את צוות העיצוב בבלוג האתגרים שלנו. אולי זה בשבילך? כל הפרטים על הקריאה מופיעים כאן.
6. הכי חשוב: את צודקת, הוא באמת האחיין הפייבוריט שלי! שלא יהיה לך ספק בכך... ;)


19 תגובות:

  1. תמי את כזו מקסימה!
    נהנית לקרוא ולראות את יצירותיך כל פעם מחדש!!!
    הפעם הצחקת אותי כהוגן!!!
    כרטיס משגע עם חותמות מקסימות
    וכן כיף לאחיין שיקבל אותו , מיהו הפייבוריט שלך?????
    שבוע נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי! יזה כיף לקרוא את מה שכתבת!

      מחק
  2. מושית1028.6.15

    כרטיס נפלא! חותמות מיוחדות והדרך שבה השתמשת בהן הביאה לתוצר עדין ומלא חן

    השבמחק
  3. אנונימי28.6.15

    איזה פוסט כייפי ומחוייך:-) והכרטיס... מ ש ג ע !!!!!!!
    אוהבת את החייכן העליז הזה...:-)
    והזכרת לי שממש מזמן קיבלתי כמה חותמות של החייכן הזה וחברים:-)
    אולי הגיע הזמן לגאול אותם ממחשכי המגירה...:-)))))
    כבר אמרתי שאהבתי?:-)
    ערב נעים:-)
    צילה:-)
    T42:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, צילה, איזו תגובה משמחת! וגם לי יש עוד חותמת של החברה הזו - הן כל כך אופטימיות ומצחיקות, שממש כיף להשתמש בהן... תנסי!

      מחק
  4. תמי יקרה!
    שוב הצלחת להעלות חיוך על פני עם פוסט משעשע.
    הכרטיס מקסים. אוהבת את הסגנון הנקי
    חיבוק.
    נעמי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, נעמי'לה... אני מתגעגעת!

      מחק
  5. את באמת משהו מיוחד במינו {במינה}. כיף כיף כיף לקרוא את הרשומות שלך ועוד יותר לראות את היצירות הייחודיות והמיוחדות שלך ורק שלך!!!
    אני ממש אוהבת את הכרטיס הזה - מלא בשמחה וטוב טעם בעיצוב
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שולינקה! כיף לקרוא את התגובות שלך! ממש כיף! <3!

      מחק
  6. כמו כל דבר שאת עושה -קלאסי ברמה....:)

    השבמחק
  7. הצלחת להצחיק אותי!
    אהבתי!

    השבמחק
  8. יואוו איזה כרטיס "מיסתור" חח
    החותמת מקסימה והשילוב של הדפים הוואשי ובכלל
    יצא 10 יישר כח
    סימוש

    השבמחק
  9. כרטיס מושלם מושלם, ואת כזו דודה נהדרת. כייף לאחיינים שלך!

    השבמחק
  10. איזה כיף שהצחקת אותי! אני סקרנית כמו האחיות שלך.. בטח הכנת לכולם..
    יופי של כרטיס, חיה מתוקה ופוסט נהדר.
    תודה. ותודה על טיפ האתר הפולני.. ראיתי אותו כבר מזמן - לא ידעתי שעושים משלוחים..

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקונת... לא הכנתי לכולם (אני עצלנית מדי...). תגלי לי מה קנית כשתגיע החבילה מהפולנים...

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!