26.4.15

כרטיסים בכחול לבן

שני כרטיסים הכנתי בזמן האחרון לאתגר שלנו ב-Scrappy Hands, שהוקדש, בהשראת יום העצמאות, לצבעים כחול ולבן. למה יצא לי תכלת? כי ככה אני, כנראה... תמיד חייבת להתחכם... ;)
***
האמת היא שכחול היה הצבע המועדף עלי עד לפני עשר שנה בערך. "מועדף" זו לשון המעטה; בגדים, פריטי עיצוב, מצעים, אופניים... הכל היה בכחול. זה הגיע לכאלה רמות, שגם כשקניתי משהו בצבע אחר, יכולתי לגלות אחרי שלושה חודשים, שבכלל לא שמתי לב, ובעצם הדוגמה היא בכחול... משהו על גבול הכפייתיות.
אלא שלא רק שאהבתי מאוד כחול - היו המון צבעים שממש לא אהבתי: ורוד. כתום. צהוב. סגול.
אני חושבת שהשינוי קרה די במקרה. כשמערכת המגזין שעבדתי בו ("מנטה") עברה לבניין חדש, זכיתי בתוקף תפקידי כסגנית עורכת במשרד מדהים, רחב ממדים ומצויד בחלון ענק. מסיבה לא ברורה כל מי שהחליט לפנק אותי במתנה לכבוד החדר החדש, הביא לי משהו בוורוד - ופתאום שמתי לב שבעצם, אני מאוד אוהבת את זה... אחר כך צבענו קיר אחד בסלון בכתום. ממש כתום - לא אפרסק, לא חיוור, לא בהיר - כתום. כשנמאס לנו, וחזרנו ללבן, החלטתי שאני חייבת קצת צבע בעיניים, ואבזרתי את פינת העבודה שלי בשילוב הכי אופטימי בעולם: ורוד וכתום. יחד. עכשיו נשאר לי רק לשכנע את י' שהכי יפה לסלון זה קיר בצבע פוקסיה... אל דאגה, אני עובדת על זה...
***
כיוון שאת צבעי הדגל אני לא יכולה לשנות (נראה לי שזה היה משפר את מצבנו הקוסמופוליטי פלאים, אבל עזבו, פוליטיקאים הם אנשים חסרי מעוף...), נשאר לי להכין לאתגר הנוכחי עבודות בכחול לבן. שלא תגידו שאני לא מוכנה להתפשר... כיוון שבשבוע שעבר לא פרסמתי רשומה, אני מרכזת הפעם את שתי העבודות שהכנתי לאתגר - שתיהן כרטיסי ברכה עם נטייה פרחונית משהו.
והנה כמה תקריבים:
 
 
השבוע הכנתי משהו בסגנון קצת יותר רומנטי:
והתקריבים שלו, שריכזתי לקולאז':
מדובר בכרטיס גדול מהרגיל (6.5X6.5 אינץ'), שמבוסס על פרחים של פרימה ושל חברות אחרות, ודפים של Glitz, מקולקציית Cashmere Game היפהפייה. האותיות הן של Authentic, ובנוסף יש כאן שני סוגי סרטים ונקודת אמייל.
אז יום העצמאות עבר, אבל האתגר עדיין לא, אז עכשיו תורכם... יש לכם עוד שבועיים שלמים!

15 תגובות:

  1. כרטיסים יפיפיים!

    השבמחק
  2. מושית1026.4.15

    שניהם אהבתי מאד. הפרח הכחול - מקסים! הוא עבודת יד שלך?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מושית. כן, עבודת יד, אבל הוא נעשה באמצעות פאנץ' - את יוצרת פס של עלי כותרת ואז מגלגלת, מקפלת ומדביקה. מכירה?

      מחק
    2. מושית1010.5.15

      תודה. הפרחים היפים ביותר הם אלה שבעבודת יד

      מחק
  3. כרטיסים מקסימים!
    אוהבת את הראש היצירתי שלך!
    גם לי היו שינויי תפיסה של צבעים, כאלה שממש לא סבלתי ופתאום אני מתחברת ואוהבת
    כל הכבוד על התעוזה בסלון..מחזיקה לך אצבעות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי! (וכל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה שעוד שבועיים אנחנו נפגשות!)

      מחק
  4. אנונימי27.4.15

    איזה קטע! אני עדיין תקועה עם האהבה שלי לכחול ואותה הנחלתי לשתי הבנים שבבית ובעיקר לקטן!
    הכרטיסים שלך תמיד משגעים, אופהפה.... כרטיס רומנטי - את מאתגרת את עצמך על העצמות!!! מקסים יקירתי, את השראה נטו ללא ספק.
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק :) מתגעגעת...

      מחק
  5. מהמם הרומנטי שלך! מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו מחמאה! למרות שחשדתי שתאהבי את זה... ;)

      מחק
  6. אנונימי28.4.15

    תמי , יצירתיןת מקסימה.
    אהבתי את הכרטיס הכחול. הצבע !!!!! חחחחח!!!!!!
    הכרטיס הרומנטי עדין ויפה בצבעיו ובביצוע.
    בקיצור אהבתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סוזי פ.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, סוזי! שמחה לראות אותך כאן :)

      מחק
  7. אורית פורת2.5.15

    שני הכרטיסים מקסימים!! כל אחד בסגנון שלו..
    הכרטיס כחול (תכלת) / לבן מאוד נעים לעין וכן הכרטיס הרומנטי שיש בו שאבי-שיקיות נהדרת.
    אהבתי מאוד :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אורית! תמיד משמח אותי לקרוא את התגובות שלך!

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!