10.8.14

האדום האדום הזה

אין לי שום דבר נגד הצבע האדום, אבל גם לא ממש בעד. אני אוהבת אותו בפרחים - כלניות וצבעונים, למשל - אבל אם תשאלו איזה זר לשלוח לי, אעדיף לבן, או זר פרחי בר צבעוני. בבגדים הוא נחמד מבחינתי כתוספת, ובעיצוב הבית הוא נעדר אצלי לחלוטין. לא חשבתי אף פעם מה הסיבה לכך. בכלל, זה לא צבע שאני חושבת עליו יותר מדי.
עד שבא האתגר החדש של Scrappy Hands, ואילץ אותי להקדיש מחשבה לאדום.
ואחרי ניסיונות לשחק עם אדום כצבע עיקרי, הבנתי שבשלב זה לפחות זה לא יכול לעבוד. אז הלכתי על משהו מינורי יותר.
העיצוב, אגב, מבוסס על סקיצה מס' 147 מהבלוג Freshly Made Sketches, שהיא מאוד פשוטה ומאוד לטעמי. מה שכן, בעוד שרוב הכרטיסים שהוכנו לפיה מבוססים על שלושה פסי נייר, בחרתי לעבוד הפוך: חתכתי שלושה חלונות בנייר הרקע הלבן, והנחתי תחתיהם פיסת נייר אחת, מה שאפשר לשמר את הרצף שבדוגמה, למרות שאני לא בטוחה בכלל שמבחינים בכך בצילום. במציאות זה כמובן ברור יותר.
והנה גם תקריב אחד:
איך אתן עם אדום? ומה אתן מתכננות לאתגר החדש? אשמח לשמוע ולראות...

15 תגובות:

  1. משגע!
    מינימלסטי ומקסים!
    גם אני אוהבת את האדום במינון....

    השבמחק
    תשובות
    1. ו... בהתחלה חשבתי שאלו 3 פסים אך תמונת התקריב הבהירה לי את העניין לאשורו
      אוהבת את הרעיון המקסים!

      מחק
    2. תודה, ציקוש! נעים מאוד לשמוע שזה לטעמך :)

      מחק
  2. חד וחלק, מינימלסטי כמו שרק את יודעת לקלוע!
    מקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק. אבל הפעם זה ממש ביצוע מדויק של הסקיצה. מצד שני, אולי בגלל זה אהבתי אותה כל כך, כי זה בדיוק סוג הכרטיסים שאני אוהבת להכין.

      מחק
  3. מקסים!
    וכייף שגם שלא מתחברים מוצאים איך כן להתחבר לאתגר.
    אני אוהבת מאוד אדום!
    בשבילי זר ורדים אדום זה מהמם!
    אכן בתמונה השניה.. רואים יותר את נושא החלונות.
    כייף שאת איתנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זהבית, על התגובה המפורטת ועל המחמאות. כיף לי למצוא פתרונות לאתגרים האלה.

      מחק
  4. יפה. אהבתי מאוד. מינימליסטי ונקי.
    :)

    השבמחק
  5. אורית פ.11.8.14

    פשוט ומקסים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אורית. אנחנו באותו ראש בעניין הזה, אה?

      מחק
  6. אני אוהבת.

    השבמחק
  7. מה באמת??? לא הגבתי עדיין??? הכרטיס הזה מקסים, מקסים, מקסים - צבעים נפלאים והכפתור הלבבי כל כך מתאים שםם- נפלא!!!
    נשיקות מותק
    שולי
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=3901702

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק. תמיד כיף לקרוא את התגובות שלך! נשיקות גם לך :)

      מחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!