21.9.13

יומולדת שנה וחצי שמח!

ושוב המתנות שלי חוגגות יומולדת... כלומר לפני שנה וחצי בערך נתתי אותן, ועד עכשיו דחיתי את הטיפול בתמונות. וכיוון שאני באמת אוהבת את מה שעשיתי כאן, החלטתי שגם אחרי שנה וחצי אפשר להעלות את התמונות.
את יום ההולדת הזה חגגו עידית ועוד שתי חברות (וכיוון ששמות משפחתן מופיעים על המתנה, אני לא מציינת מי הן או מפנה לבלוגים שלהן. אשמח לעשות זאת אם אקבל את אישורן), והכנתי להן את אותה מתנה: לוח עד. כלומר לוח שנה ללא ימים, שאפשר לציין בו תאריכי חשובים שחוזרים על עצמם מדי שנה - יום הולדת, יום נישואים, המפגש השנתי אצל דודה ברכה, תאריך האימוץ של האוגר המשפחתי וכו'.
התחלתי עם בנייה של קובץ ב-word, שאותו הדפסתי על דפים מדוגמים - בשני לוחות השתמשתי בניירות שעיצבה שיר בנוביץ, ובשלישי שילבתי דפים של MAMBI ושל Basic Grey. כמובן שנעזרתי בידידי הטוב, הביינד-איט-אול, שהופך את עניין הכריכה לפשוט ומדויק.
הנה כמה תמונות מהלוחות השונים:
בראש כל עמוד שילבתי נייר כמו זה ששימש לשער:
 
 
והנה, תמונה קבוצתית אחרונה:
אני חושבת, אגב, שהיום הייתי בוחרת לפחות לחלק מהן בצבעים אחרים ו/או בסגנון עיצובי אחר, אבלאני מקווה שגם ככה הן אהבו את המתנה שלהן ושהיא משמשת אותן גם היום.

36 תגובות:

  1. מתנות מקסימות ושימושיות. שמחה שהוצאת אותן לאור וזכינו לראות.
    המשך חג שמח.

    השבמחק
  2. כל לוח ולוח משגע בפני עצמו. מאוד אהבתי שהדפסת על הדפים המדוגמים, עבודה נקיה, מוצר פרקטי וקישוטי מושלם!!! אהבתי כל הפספרטואים למיניהם ששילבת כאן!!!
    נפלא תמוש
    נשיקות, שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק!נפלאות הטכנולוגיה: קאטל, ביינד איט אול ואנחנו מסודרות...

      מחק
  3. לוחות מקסימים ושימושיים. אהבתי את התאמות הצבעים. מתנה נהדרת!

    השבמחק
  4. אנונימי21.9.13

    גם אני חושבת שזו מתנה נהדרת ... לוח עד.. ממש נפלא !!! בתיה(סימפטיה)

    השבמחק
  5. מקסים!!!
    מאד שימושי ואנין טעם :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אפרת! גם אני חושבת שזה שימושי.

      מחק
  6. שימושי מאוד ותוצאות מדוייקות להפליא :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, סיגל!

      מחק
    2. תמוש,
      אין על העבודות שלך,
      מדוייקות ומבוצעות נקיות להפליא.
      המתנות שימושיות, צבעוניות ומושקעות.
      אהבתי נמאוד.

      מחק
    3. תודה, נעמונת. ממך זו מחמאה גדולה!

      מחק
  7. כל כך יפה! לא בייתי בוחרת בדפים אחרים. איזו מתנה נהדרת!! והעבודה - בכלל לא נראה פשוט, ויצא לך כל כך מדוייק..
    שיהיה שבוע טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מיכל! וברוכה הבאה!

      מחק
  8. הלוחות מקסימים, אני אוהבת את שילוב הדפי רקע בדפי החודשים. עיצוב נקי ויפה:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה! להכניס קישור לבלוג שלך?

      מחק
  9. נחמדים הלוחות. ויומולדת שנה וחצי הוא יומולדת נהדר!
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? גם אני בעד! גם 50 ושלושת רבעי הולך...

      מחק
  10. לוחות משגעים! ואני חושבת שאפילו יצא לי לראות אותם...
    באמת עבר המון זמן :P

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב שהיית ביומולדת... תודה, מותק!

      מחק
  11. אנונימי22.9.13

    כל הלוחות מקסימים
    איזו מתנה שווה!!!
    יעלוש - לוקחת פסק זמן ליצירה

    השבמחק
  12. יופי של רעיון והביצוע מקסים, כרגיל!! :)

    השבמחק
  13. אורית (פימון)24.9.13

    לוחות נהדרים ומאוד שימושיים... אני מאוד אוהבת את הצבעים שבחרת...
    אני כבר מזמן מפנטזת על הביינד-איט-אול ונראה שמאוד קל להשתמש בו...

    השבמחק
    תשובות
    1. אורית, את חייבת! בשבילך זו תהיה השקעה מעולה, כי הוא משדרג את אלבומי הטבעות, הוא קל מאוד לשימוש, לא תופס הרבה מקום, ומאפשר גמישות עם הגדלים והצבעים של הספירלה. מומלץ בחום!

      מחק
  14. כמה שאני אוהבת את העבודות שלך! את הדרך ולא רק את התוצאה. מהרעיון, בחירת החומרים והגימור המאוד גראפי מצד אחד עם טוויסט אישי וטעם משובח. כל הזמן אני מרגישה שאני לומדת ממך המון!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק, באמת! ואיזה כיף שחזרת, התגעגעתי!

      מחק
  15. מקסים ומשובח, מתנה נפלאה ולבטח החברות נהנות!
    יום טוב יקירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מדינה. שמחה לשמוע שזה מוצא חן בעינייך!

      מחק
  16. תמי ! זה מקסים! אני באה מיוצאי הולנד ואצלנו 'לוח העד' נהוג בכל בית . אני חורגת מהנהוג ואצלי הוא בחדר העבודה, אבל בהולנד בדרך כלל תולים אותו בשירותים [לא לצחוק] בטענה שזהו המקום בו שוהים בכל יום וכל אי אפשר לשכוח את יום ההולדת של אף אחד. מרים

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, זה גדול! מעולם לא שמעתי על המנהג הזה, ונראה לי שצריך לאמץ אותו... תודה כמובן על המלים החמות :)

      מחק
  17. תמי, זו מתנה מקסימה!
    מאוד מאוד מאוד שימושית!
    תודה!!!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!