23.3.13

ספר החלומות של מיכל

באיחור של שלושה חודשים מסרתי לידיה של מיכל את החלפת השינה שהכנתי עבורה - ובאיחור של שלושה חודשים נוספים אני מעלה אותה כאן.
זה התחיל בהתלהבות רבה - הרעיון עלה לי בראש במהלך הכנת אחת הכבשים שלי, ובקומונה נרשמה התלהבות. כשבהגרלה עלתה מיכל כמוחלפת שלי - שמחתי עוד יותר. בדיוק לרגע. מהר מאוד הבנתי שזה חתיכת אתגר ליצור משהו למוכשרת הזו, שהיא גם בררנית לא קטנה ולא מהמתלהבות בקלות... אז לקח לי זמן להחליט מה אני מכינה - ואז התייבש לי המוח לגמרי. פשוט נאטם. לא עלה לי שום רעיון בראש, אף תמונת השראה לא עזרה, שום דבר לא הסתדר לי עם כלום.
בניסיון להתקדם החלטתי על ספר מטופל - וגם זה לא עזר. פירקתי והדבקתי אותו 3 פעמים. העברתי קבצי דפים שלמים מכאן לשם ומשם לכאן. פתחתי חלונות וסגרתי אותם. אל תשאלו.
ופתאום - כמו שזה קורה לא פעם - זה התחיל לרוץ. הכל "נפל למקום" - והתוצאה הסופית היא משהו שאני מאוד מאוד אוהבת. מאוווווד! מעניין יהיה לשמוע מה אתם חושבים...
אז מה יש לנו כאן? ספר חלומות. כלומר ספר מטופל, שבתוכו - לצד כבשים ומלות שירים שעוסקים בשינה וחלימה - שולבו עט ופנקס, כדי לכתוב חלומות, וככה אולי מיכל תזכור אותם - ותממש אותם.
ויש כאן המון תמונות. ממש המון. אם נמאס לכם, תמיד אפשר לקפוץ לבלוג הבא של בלוגר, באמצעות הלינק בראש העמוד...בכל מקרה, בניסיון להעביר את חוויית הקבלה של הספר, אני מתחילה דווקא מהאריזה, שהייתה מושקעת לא פחות.
מדובר בקופסת אריזה שציפיתי בנייר של Cavallini שנקרא Blue Bird. בנוסף עיטרתי בתחרה מבחוץ וב"פנינים" בפנים, כדי ליצור גימור נקי. אה, ויש גם פרח לתפארת...
כשפותחים אותה, מתגלה התמונה הבאה:
והנה תקריב לפנים הקופסה:
היה כמובן גם כרטיס באותה רוח ומאותם חומרים, שהעיקרי בהם הוא דף של My Mind's Eye, מקולקציית Follow My Heart, שנקרא: Be Happy Honey Pink -
ועכשיו לדבר האמיתי...
 כמובן שיש קצת וואשי... אפשר בלי?
 ויש אותיות מתגרדות כדי שמיכל תזהה את הספר גם כשהוא על המדף, בין שאר הספרים ה"רגילים" שלה....
ככה נראית הכפולה הראשונה:
רואים את העט? רואים את הסרט שבתוכו הוא ממוקם? קניתי אותו לפני שנתיים בערך בדרום תל אביב. וכמה טוב שכך...
מבט כללי על הספר מהצד:
הכפולה הבאה כוללת כיס שנעשה מקיפול הדפים ובתוכו תגית:
שימו לב לפינת הדף הימני - זה דגם מוקטן של הכבשים שאני מכינה. משעשע, נכון?

והנה תקריב לדף השמאלי:
עכשיו - התגית עצמה:
והצד השני שלה:
כמו שאפשר לראות, היא לא קטנה...
הכפולה הבאה מכילה את הפנקס (שנקנה ברשת "סוהו" וטופל):
ותקריב:
הנייר עצמו הוא כמו קראפט דק, מקסים בפני עצמו:
ולסיום הכפולה האחרונה:
את מילות השירים, אגב, הדפסתי על קארדסטוק בגוון שמנת ו"לכלכתי" עם דיו תכלת, בהתאמה לרקעים ולגון הכללי השולט בפרויקט הזה. השראת הצבעים הייתה  הסקאלה שמיכל אוהבת וגם הציפורים שמככבות בו פה ושם נבחרו כי זו אהבתה הגדולה של מיכל.
זהו, אפשר להגיד לילה טוב (ואחרי כל כך הרבה תמונות אתם כבר בטח ישנים מזמן...). אשמח מאוד מאוד לשמוע מה חשבתם, ולקבל הערות והארות, כי כרגע אני עובדת על פרויקט נוסף בסגנון, שהזמינה חברה נוספת בקומונה, סימה, כחלק מהחלפה פרטית.
אה, ושכל החלומות הטובים יתגשמו לכם!!!
נ"ב
לכל המודאגים: אף ספר חסר ישע לא נפגע במהלך הפרויקט הזה. נעשה כאן שימוש בספר שנפגם במהלך ההדפסה ונקנה מלכתחילה כחומר גלם. אפשר לחזור לנשום לרווחה...

Challenges
Music & Kraft @ Our Creative Corner (29/3) (It's a song book, and both the notebook and the box are made of kraft)
Recycle @ Sarah Hurley's blog (30/3)
Anything Goes @ The ABC (30/3)
Butterflies & Pearls @ Heck of a Challenge (30/3) 
Anything Goes @ Shelly's Images (3/4)
 

49 תגובות:

  1. הספר יפהפה! איזו השקעה נהדרת בכל פרט! מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, חגית. מה שטוב בהשקעה בפרטים הוא שנהניתי מכל רגע!!!

      מחק
  2. מופלא, מופלא כל כך!!! לקחתי את הספר לידיי בשביל לטייל בו יחד עם הפוסט, ואני כל כך נהנית. השקעת כל כך הרבה מחשבה בעיצוב, בפרטי הפרטים, בציטוטים משירים שאני אוהבת... השתמשת בדף כל כך יפה, בגוונים שהכי אהובים עלי, טיפלת בספר בהמון אהבה ותשומת לב ואני כל כך מודה לך! ואוהבת אותך בחזרה!!! תודה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, מיכל! הספר הוכן באהבה רבה - ואני שמחה לדעת שגם התקבל ככה. תודה!

      מחק
  3. איילה23.3.13

    תמי, את מוכשרת בטירוף.
    את למדת / לומדת?
    הרעיונות שלך?
    הספר מושקע ונראה מדהים - עושה חשק לגזור, להדביר ולצייר (משהו שהייתי עושה פעם כשעוד היה לי זמן).
    נראה נפלא.
    איילה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודהההה! אני מסמיקה לגמרי... למדתי? מהחיים - אינטרנט, עבודה בעיתונות, עניין אישי. הרעיונות? ברור שבבסיס זו השראה - ספרים מטופלים זו לא המצאה שלי (כמה חבל...), אבל התוכן עצמו, השילוב של פנקס, הקישוטים השונים, קיפול הדפים ליצירת כיס הם רעיונות שעלו תוך כדי עבודה. בטח כמו שקורה לך בעבודות שלך :) וזמן? תחפשי טוב, אולי תמצאי שעה בשבוע. זו התחלה...

      מחק
  4. תשובות
    1. תודה, יולנדה. וברוכה הבאה!

      מחק
  5. אנונימי24.3.13

    מקסים אהבתי!!

    זהבית שקד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זהבית, אני שמחה!

      מחק
  6. מומין24.3.13

    משגע! אהבתי מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מומין. מחמיא לי מאוד!

      מחק
  7. עבודה מושקעת מאוד עם תוצאה מרשימה,חחחח, אהבתי את ה-"נ.ב"חחחחח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, רינת! והנ"ב, את יודעת... בעקבות הדיון בקומונה...

      מחק
  8. וואו איזה ספר מושקע בטירוף.
    כל הכבוד אני בטוחה שמיכל אהבה אותו.

    השבמחק
  9. אנונימי24.3.13

    אני ממש בוהה ומלטפת את המסך. נתחיל מזה שאני תמיד נהנית
    חקרוא את הפוסטים שלך שזורמים כמו מים זכים.
    לעניין העבודה .. וואו אחד ענק! כמה מחשבה ואהבה הושקעו ביצירת מופת הזאת!
    התכנון , שילובי הצבעים האלמנטים הכבשה והפנקס
    אפילו הכותרת הקטנה שמעל ..
    מהמםם ומפעים !! עושה חשק לשבת ולנסות גם ((:
    תבורכי תמי . ואת מיכל זכית !!!! תהני ואכן תגשימי חלומותיך .
    בתיה ( סימפטיה)

    השבמחק
    תשובות
    1. בתיוש! כיף לראות אותך פה. ויאללה, מתי יושבים להכין עוד אחד כזה? (למעשה כבר התחלתי...)

      מחק
  10. מדהים!
    איזו השקעה.
    וזה בול מיכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אילה! זה באמת מיכל, נכון?

      מחק
  11. מושית1024.3.13

    רעיון אדיר!. ביצוע מרשים ביותר ויפה מאד. הטקסטים, האלמנטים, הפרשנות שנתת לנושא- הכל מאד יפה ומושקע עד לפרטי פרטים.

    השבמחק
    תשובות
    1. חן חן מושית. שמחה שאהבת!

      מחק
  12. Gorgeous creation, thanks for joining us with at ABC for our challenge
    hugs Louise

    השבמחק
    תשובות
    1. Thanks' Louise! Great to see you here!

      מחק
  13. וואו! תמי זה יפיפה ונהדר! יצירת מופת של ממש, הישר למוזיאון!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, קרין... אני חושבת שעד למוזיאון עוד יש דרך, אבל נעים לדעת שזה מה שחשבת...

      מחק
  14. אין לי מילים.....
    באמת.
    לא יודעת מאיפה להתחיל בכלל.
    תשמעי, זה פשוט מהמם! הכישרון שלך הולך ומתעצם לגבהים שלא ידעתי שקיימים! הספר משגע!
    חוץ מזה שהוא לא "מטופל" הוא מעוצב, משודרג.....
    רעיונות נהדרים, הכבשה הקטנה...
    די, לא יכולה איתך יותר!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ליאור! שמחה לשמוע שאהבת, למרות שלא נראה לי שזה הסגנון שלך. זה בטח התכלת שעשה לך את זה :)

      מחק
  15. תמי - זה מדהים
    הקופסא ,הפנקס ,הספר והתגית
    הכל כל כך יפה

    באיזה קומונה מדובר?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, עינבל. הקומונה היא "נישה צפונית יוצרת" מאיפה את בארץ?

      מחק
  16. מושלם!!! כל כך מושלם שבא לבכות!!! מתוכנן, מעוצב, מדוייק, הכל במקום!!
    יצירת מופת!!
    שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק. ממך זו מחמאה כפולה!

      מחק
  17. כמה קסם , כמה חן יופי והשקעה יש בספר הנפלא שעצבת . פשוט מאוד מושלם ♥ ממש אהבתי . ואת כבר יודעת זאת ללא ספק , את ממש מוכשרת :) והיצירות שלך מעניינות ונפלאות ומהוות השראה . תודה על השיתוף ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, פרפר! כמה מחמאות - וכמה נעים לשמוע אותן!

      מחק
  18. אין לי מילים אפילו. וואו! ההשקעה פשוט נראית בכל פרט ופרט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ותודה על הביקור :)

      מחק
  19. This is amazing, Love everything about it, such a lot of work, but worth it to see the result.
    Thank you so much for joining us this week at Our Creative Corner, we are thrilled to see your work
    Smiles:)
    Sue

    השבמחק
    תשובות
    1. Thanks Sue for your kind words! Glad to see you here...

      מחק
  20. איזו השקעה וכמה יופי!
    הרעיון מדהים ומיוחד והביצוע - אליפות!

    השבמחק
  21. Wonderful hexigon shapes, I really like everything you made. Thanks so much for joining us at Our Creative Corner this week!

    השבמחק
  22. Wow.. this is such a gorgeous project! All the details are just fabulous! Thank you so much for sharing with us at Our Creative Corner this week ^_^

    השבמחק
  23. Beautiful project! I love all the details and how you put all the elements together. Thanks for playing along with us at Our Creative Corner this week!

    השבמחק
  24. קסום! פשוט אין מילים! רעיונות וביצוע מושלמים!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ריקי, שמחה לראות אותך כאן. תודה!

      מחק
  25. Fabulous project, love the colors that you used as well as all the details on your book! A real treasure for sure! Thanks for playing with us at Shelly's Images! Jackie
    Shelly's Images Design Team
    ______________________________

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!