3.9.11

פססס...פססס... פססס...

הפוסט האחרון שהעלתה עינת קסלר, עם הדף המקסים שמופיע בו, הזכיר לי שעדיין לא העליתי את הדף שהכנתי לספר השמן של חתולי. לא, לספר השמן של 2011 - זה בטח עוד ייקח חודשים בקצב שלי. אני מתכוונת לספר של 2010. כיוון שלא הגעתי אז ליומולדת (זה כנראה לא היה רחוק מספיק... (-:...), ביקשתי מליאור שתשלח לי תמונה, כדי שאכין לה דף כמו כל מי שחגגה אתה. היא שלחה לי שלוש תמונות לבחירה - כולן של מנגו ז"ל זצ"ל (כפי שחתולי8 תיקנה אותי, בצדק!), חתולתה האהובה - ואני החלטתי ש"ויהי מה" אני מכניסה את שלושתן בדף שגודלו 20X20. החלטתי - ועשיתי.
דף הרקע הדו"צ הוא של Sassafras מקולקציית Anthem הססגונית. הבילוי של מנגו על הספרים ישר עשה לי אסוציאציה של חתולה מבית פולני טוב (או בית טוב אחר) עם חינוך וקולטורה... ומה יותר קולטורה מפסנתר?!? העובדה שבדף עם הקלידים גם אין ירוק (בניגוד לדפים האחרים בקולקציה) הפכה אותו למושלם עבור מי שמצהירה על עצמה ללא עת שהיא שונאת ירוק (למה?!? זה צבע של דשא ותפוחי עץ!).
הכותרת, אגב, שווה התייחסות בפני עצמה:
ההצללה הושגה באמצעות שתי שכבות מהאותיות המקסימות של "תוצרת הארץ", כשהאותיות התכולות מודבקות בהסטה קלה מעל לאותיות בצבע יין. טריק נחמד, שיוצר אפקט מקסים, בעיניי.
אבל רגע; אתם בטח תוהים איפה התמונה השלישית (שנאמר: "ואני החלטתי ש"ויהי מה" אני מכניסה את שלושתן בדף"...). אז זהו, שהיא שם. תסתכלו טוב...

ראיתם?

לא ראיתם?

הנה עוד פעם:
(צחוקים אתך, תמי, תישארי...). התמונה השלישית, שלא נראתה לי שייכת לאותה סדרה, הודבקה על גב המאטינג של אחת התמונות האחרות. כדי שלליאור יהיה מקום לכתוב את תאריכי התמונות (טוב, גם כדי שהקיפול יעבוד כמו שצריך...) יצרתי תוספת של קארדסטוק שלא נראית כשהתמונה "סגורה". יתרון נוסף: התוספת יוצרת הגבהה, ככה ששתי התמונות לא יימעכו כנגד התמונה השלישית אם הספר השמן יונח ולא יעמוד. בקיצור - הכל מתוכנן... נגיד (-:
בגב כתבתי כותרת נוספת באותן אותיות (בלי הצללה, שהייתה אובדת על הרקע האדום):
וכמובן שלא יכולתי לוותר על סימן ההיכר הכבר-לא-חדש שלי: פרח מקופל (יש, כמובן, הדרכה להכנתו). הנה תקריב (שגם מגלה שכתבתי איחולים בכתב ידי...):
מדף נוסף בקולקציה גזרתי שוב את השוליים של הפסנתר, ובינם לבין דף הרקע הוספתי סרט אורגנזה מסולסל, כיאה לגברת מגונדרת כמנגו...
התוספת המקופלת שמאפשרת "לדפדף" עובדת טוב גם בלי ציר, אבל אני מוכרחה להודות שאני מאוד אוהבת את הציר שעינת שילבה בדף שלה. אני בטוחה שתהיה לי הזדמנות לנצל את ההשראה הזו...
Challenges
Hand made flowers @ Lothian (1.10.11) - Realizing that these flowers have become almost my trademark I made this tutorial.

18 תגובות:

  1. דף מקסים,אהבתי את שילוב הפרח .
    היה מי שאמר - יותר טוב מאוחר מאשר אף פעם לא.....
    בטוחה שחתולי אהבה.

    השבמחק
  2. דף מקסים!
    אוהבת את הפרטים הקטנים!

    השבמחק
  3. זה הדף משנה שעברה???
    הדף מקסים! אוהבת את העבודות והרעיונות שלך :-)
    גם הציר ללא ציר, גם הפסנתר וגם הפרח - הכל יפה ומיוחד.

    השבמחק
  4. איזה דף חמוד!!

    השבמחק
  5. זה דף משנה שעברה???
    דף מקסים! אוהבת את העבודות והרעיונות שלך!
    הציר ללא ציר - שוס :-)
    וכמובן הפרח, שבאמת הפך לסימן ההיכר שלך...

    השבמחק
  6. אני מאוד אוהבת את העבודות שלך את יודעת?!

    השבמחק
  7. איזה יופי! אהבתי את הכנסת התמונה השלישית. דעי לך, בקרוב גם תוכלי לראות בבלוג שלי - הפרח שלך
    ל ה י ט !
    פשוט היסטרי!
    אני לא מפסיקה ומכינה אותו מסביב לשעון. הוא תמיד משדרג ותמיד יפהפה! שוב תודה על ההדרכה הנהדרת!!!

    השבמחק
  8. אין יותר יפה מזה - אין!!!
    הדף הכי הכי הכי שיש!!!
    תמי הפרחים שלך משגעים, עיצוב של הדף הורס והפטנט של התמונה השלישית גאוני...
    נשיקות
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  9. Very sweet. Good combination of color choices. I always forget about overlapping photos. It is a good idea and saves room. Well done.

    השבמחק
  10. אורית (pimon)4.9.11

    תמי,
    הדף יצא מקסים ואני בטוחה שזו מזכרת נעימה עבור ליאור ...

    השבמחק
  11. דף מדהים ורעיון גאוני!
    והפרחים שלך - אין עליהם!

    השבמחק
  12. מושית104.9.11

    העיצובים שלך כל כך יפים ומהווים מקור השראה עבורי.

    השבמחק
  13. הדף מהמם! אהבתי מאוד את ההצללה של הכותרת
    אני מתכננת להיות "מושראת" ממנה (נראה לי שהמצאתי מילה חדשה)

    השבמחק
  14. הרסת אותי עם התמונה השלישית , הלכתי הלוך ושוב כדי להבין (טוב , עייפות סוף היום מתקשה להתמודד עם שכלולים ושדרוגים), מקסים !!! עכשיו תעלי את הדף השמן של השנה...

    השבמחק
  15. אורית ב. - טוב, זה כבר מוכח... אבל תמיד משמח אותי מחדש!
    מושית וניצן - שמחה שמצאתן כאן השראה. תבואו כל יום (-: (גם אם אין פוסט חדש...)
    ובכלל - תודה לכולכן שאתן טורחות להגיב ועוד מחמיאות לי כל כך. זה באמת מרגש כל פעם מחדש!

    השבמחק
  16. אנונימי10.9.11

    סוף סוף הגעתי לכאן....
    תודה וויני יקרה!! זה דף משגע שאני אוהבת במיוחד.
    העיצוב שלו נהדר!
    ורק תיקון אחד קטן: מנגו היא לא ז"ל אלא זצ"ל.....
    נשיקות ושוב...תודה♥
    מיאו.

    השבמחק
  17. ברורררררררררררר! תוקן מייד!

    השבמחק

אני תמיד שמחה לראות תגובות ולקרוא אותן!